.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

31 Ağustos 2010 Salı

SPK BAĞIMSIZ DENETİM DERS NOTLARI

SPK Bağımsız Denetim ve SMMM Staja başlama sınavında "muhasebe standartları" modüller var.
Aşağıdaki linkte bu konudaki ders notunu bulabilirsiniz. Ancak SPK sınavı için bu notlar biraz basit kalabilir, ek olarak çıkmış soruları da mutlaka çözerek notlardaki eksikleri kendinizce gidermelisiniz.


6 yorum:

Selim Sayar dedi ki...

Merhabalar. Blogunuzu ilgi ile takip ediyorum. Linkteki dosya rapidshare ücretsiz ehsaplardaki 10 indirme sonrası silinir kuralınca silinmiş. Yeniden yüklemeniz mümkün mü?

Teşekkürler. İyi çalışmalar dilerim...

Özkan D. dedi ki...

merhaba,
linki yeniledim.

Özkan D. dedi ki...

merhaba,
linki yeniledim.

Selim Sayar dedi ki...

Çok teşekkürler. İndirmeye başladım...

Adsız dedi ki...

linki tekrar yenileme sansınız varmı?

Fatih dedi ki...

MErhaba, Linki açamıyorum tekrar yenileme imkanınız var mı acaba
Teşekkürler