.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

24 Ağustos 2012 Cuma

SPK Bağımsız Denetim Lisansı İşe Yarayacak mı?

Önümüzdeki hafta sonu (1-2 Eylül 2012) Spk Lisanslama sınavları yapılacak.
Sınava girecek arkadaşlara şimdiden başarılar dileriz.
SPK Lisansları içinde son zamanlarda en sık adı geçen lisans Sermaye Piyasasında Bağımsız Denetim Lisansı. Yeni TTK ile bağımsız denetim konusunun önemi arttı ve kimin denetçi olacağı tartışmaları sıkça yaşandı. Bilinen şey denetçilerin SMMM veya YMM olacakları. Bilinmeyen ise SPK Bağımsız Denetim Lisansı sahiplerinin yeni süreçten nasıl etkileneceği. Halen bir çok fikir beyan edilse de en çok üzerinde durulan çözüm şu: "SPK Lisansı olanlar Türmob yada ilgili kuruluşların eğitiminden muaf olacak ama sınavından muaf olmayacak" Her halükarda, SPK Eylül ve Aralık sınavlarında son kez SPK Bağımsız denetim lisansı sınavı yapacak ve bu da bu lisansın yeni dönemde avantaj kazandıracağını gösteriyor.
Daha önce bu sınava girmiş, bir iki dersi vermiş veya verememiş kişilerin Eylül ve Aralık sınavlarını iyi değerlendirmeleri gerekiyor.



4 yorum:

mertss dedi ki...

Özkan Bey merhaba ,

Bir grup şirketinde 2 yıldır muhasebe uzmanı olarak çalışıyorum ve SMMM stajımı başlatmaya hak kazandım.
Şimdi de SPK bağımsız denetim lisansı sınavlarına girmeyi düşünüyorum.
Benim 2 sorum olacak :
*Stajımı henüz başlatmadım , bu nedenle 3 yıl var smmm belgesini almama.Bu durumda bağımsız denetim lisans sınavını geçsem bile alamayacağım.Sınavı kazandıktan sonra ne kadar sürede lisans başvurusu yapmam gerek?
* Bir de bağımsız denetim lisansı yerine spk ileri düzey lisansı almaya çalışmak daha mı yararlı olur?Hangisine yönelmeliyim sizce?

Jupiter dedi ki...

Bu genel halk için bir duyuru, ilgileniyoruz
Böbrekleri satın almak ve farklı böbrek bağışçılarıyla birlikte çalışabilmek
Hastalarımız, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin.
hastamıza böbrek bağışında bulunup bulunmadığınızı onaylayabiliriz ve
her bağışçıyı büyük ödüller bekliyor.
E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
veya whatsapp konusunda bizimle iletişime geçin:
+1(515)293-5520

Unknown dedi ki...

Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa veya herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
mayocareclinic@gmail.com
Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.