.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

13 Eylül 2009 Pazar

2009/III. SPK LİSANSLAMA SINAVI HK.

dün spk bağımsız denetim sınavından "sermaye piyasasında bağımsız denetim " adlı dersten sınava girdim. ortalama yükseltme sınavı olduğu için 30 doğru gerekiyordu bana.
geçmiş yılların tüm sınavlarını çözmüş ve ortalama 35 doğru yapmış biri olarak dünkü sınavda adeta kalem oynatamadım :) gülüyorum çünkü 22 nolu tebliğden gelen sorular, tebliğin en alakasız en ayrıntı yerlerinden seçilmiş. Her sınavda daha da zorlaştığı hep söylenen SPK sınavları, eskiden bilgi ölçmeye yönelik iken şu an sadece eleme sınavı olmaya başladı. Soru o kadar karmaşık ki soruyu anlayamadığınızdan şıkları okumaya bile geçemiyorsunuz, yine de elimden geleni yaptım, belli olmaz sonuç,
umarım yalnızca benim girdiğim modülde durum böyledir ve diğer lisanslar için sınavlara giren arkadaşlar için sınav kolay geçmiştir.

sınav hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum.

Hiç yorum yok: