.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

17 Eylül 2009 Perşembe

SPK GÖREVLİSİ UYUYOR

SPK tarihinde bir ilki yaptı ve sınavdan sonra -hâla- soru/cevapları açıklamadı. SPK da bu konu ile ilgili görevlinin başına oruç mu vurdu nedir? 9 Ekime kadar bekletmesinler bizi, cevaplarımızı unutmadan bakalım dimi ama?
..
edit: kanunda 1 hafta içinde açıklanır diyor. bu güne kadar pzt ve ya salı acıklamıslardı.
SMMM yeterlilik sınavının sonucunda bizi 75 gün bekleten TÜRMOB' a mı özendiler ne. O sınavda diğer sınava 1 ay kala sonuçlar açıklanmıştı, yani kalsan bir sonraki sınava sadece bir aY çalışabiliyosun. Allahtan tüm dersleri bir seferde vermiştim :P
edit: uyandı, 18.09

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Özkan bey iyi günler,
Bilindiği gibi 18.09.2009 tarihinde SPK Sınavı soru ve cevapları yayınlandı. Bende SPK'da Bağımsız Denetim Sınavına girdim. Sizin de tavsiyeleriniz üzerine çok fazla çalışmaya vaktim olmadığı için sadece denetim dersine çalıştım. hatırladığım kadarıyla 24 doğrum, 10 yalnışım, 6tane de hatırlayamadığım var, ama hatırlayamadıklarımdan %50 doğru çıkar diye tahmin ediyorum. nedersiniz sizce iyi bir sonuçmudur bu, diğer derslerdeki başarım ne seviyede olmalı, bundan sonra ne tür bir yol izlemeliyim?
Şef Kerim.

Özkan D. dedi ki...

Kerim 24 doğru 60 puan eder.
normalde gecer notu alıyosun.
Diğer sınavda kalan iki derse gir. onlardan toplam 150 puan alacaksın ki toplam210 puanın ve 70 ortalaman olsun. o dersler biraz daha ağır. denetimi geçmşsen bir daha girme diğerlerine asıl, 3ünü de geçer ortalamadan kalırsan, işte o zaman denetim dersinden girer ortalama yaparsın (ben o yolu seçtim )

şefliğin de hayırlı olsun :))