.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

6 Kasım 2009 Cuma

BAŞARILAR

Yarın mali müşavirlik staja başlama sınavına girecek tüm meslektaş adaylarıma, bilhassa öğrencilerime başarılar dilerim. Umarım istedikleri sonucu alırlar,
unutmasınlar ki bu, meslekte en kolay aşamalardan biri, gözlerinde büyütmesinler.
Yeri gelmişken hatırlatalım,
staja başlama sınavını kazanan adaylar 3 yıl süreyle bir meslek mensubu yanında ve ya gözetiminde bir şirkette STAJ yapacak ve ardından yeterlilik sınavına girecekler..
staja başlama sınav konuları burada
ÖZKAN

6 yorum:

Burcu dedi ki...

Merhaba Özkan bey .. / 7 Kasım da yapılan SMMM sınavına girdim fakat sınav çok zordu. Soru tipleri ve konuların bazıları değişmiş. Anlayacağınız benim sınavımda çok çalışmama rağmen kötü geçti.Sanırım artık çok Sanırım Şu an Serbest Muhasebecilerin yolunu açtılar ve yolu bize kapattılar.Bilmiyorum sınava giren arkadaşlar ne düşünüyorlar yorumları meraj ediyorum . İyi çalışmalar Burcu

Özkan D. dedi ki...

merhabala,
sorular daha yayınlanmadı aslında,
ben dersini verdiğim meslek hukuku ve muhasebe standartlarının sorularını öğrendim gerçekten kolaydı, ama diğer derslerle ilgili bir yorum yapamıyorum,
umarım kazanırsınız. ben de kötü geçti demiştim ve geçmiştim, sizn de öyle olmasını umarım.

Unknown dedi ki...

Umarım bir mucize olur.. Meslek hukuku ve muhasebe standartları kolaydı ekonomi-maliye , vergi hukuku ve maliyet muhasebesi ( 3 soru ) zordu.Bugün yayınlandı sorular ama moralim bozulacak diye bakamıyorum bile .. Burcu

Unknown dedi ki...

Merhaba Özkan Bey,

Ben SMMM staj başlatma sınavını kazandım ve Halkbankası Uzm. Yard. sınavını kazandım.

Eğer Halk Banka'sında Mali Tahlil Uzm. Yard. olarak göreve başlarsam bu meslekte geçirdiğim 3 sene stajdan kabul olurmu.

Not : Mali Tahlil Uzm. Yard. Genel Müdürlüğe bağlı olarak çalışmaktadır.

Özkan D. dedi ki...

merhaba
yanlış bilgi vermek istemem ama ben olmaz diye biliyorum. en doğru bilgiyi odalardan alabilirsiniz, bizimle de paylaşırsanız sevinirm

Unknown dedi ki...

anladım yanıt için teşekkür ederim. ben bağlı olduğum odaya sordum genel müdürlükte çalışırsınız olur dedi fakat daha önce benim kazandığım pozisyonda çalışanlar stajını başlatamamışlar. Odadan odaya farkedebilirmi bilemiyorum.