.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

31 Temmuz 2009 Cuma

bir tüyo

spk lisanslama sınavlarında güncel ekonomik gelişmelerde spk nın son tebliğlerinden,
çeşitli konularda verdiği "kurul ilke kararlarından" sorular gelebiliyor.
SPK nın yeni bir tebliği yayınlandı ve buna cok önem veriyolar,
bu soru olarak hem " güncel ve ekonomik gelişmeler" başlığında gelebilir, hem de "menkul kıymetler ve diğer sermaye piyasası araçları" başlığında gelebilir.


Seri: III, No: 37 sayılı "Aracı Kuruluş Varantlarının Kurul Kaydına Alınmasına ve Alım Satım İşlemlerine İlişkin Esaslar Tebliği

6 yorum:

ozan dedi ki...

selamlar,

ileri düzey genel ekonomide çıkan güncel ekonomik gelişmelerin tebliğ ve kurul ilke kararlarından çıktığından bahsetmişsin sevgili özkan yukarıda.

ancak tüm tebliğlere baktım, eylül döneminde çıkan sorulara paralel bir açıklama bulamadım spkda.

bahsettiğin başka bir durum muydu? yardımcı olup, link de atabilirsen sevinirim.

Özkan D. dedi ki...

slm ozan,
klavyenin azizliğine uğramış ve farketmemişiz.
doğru cümlem; " güncel ekonomik gelişmelerden, spk nın son tebliğlerinden,
çeşitli konularda verdiği "kurul ilke kararlarından" sorular gelebiliyor " olacaktı. ayrı ayrı yani.. spk' nın sitesinde soru dağılımında görmüşsündür bu başlıkları. güncel gelişmeler herşeyden gelebiliyor tabi belli bir kaynağı olsa keşke.

Özkan D. dedi ki...

ozan sen bu işlerle oldukça ilgilisin. sitede yazarlık yapmak istersen mail at lütfen. lisanslama sınavlarına çalışıyorsun galiba..

ozan dedi ki...

selamlar,

lisanslama sınavlarına giren birisi olarak bu konularda çok araştırma yapıyorum,ilgiliyim.

yazarlık yapmak tabi ki isterim,saol, ancak benim ne diğer yazarlar gibi mesleki deneyimim ne de senin gibi bu konularda derin bilgim var..

ben buraya zaten iki günde bir yazıyorum,sen beğendiklerini önceki gibi anasayfaya taşırsın:)

spkya soru itirazı yapmıstım,kabul ettiler itirazımı, o kağıt gelsin postayla ,tarar sana yollarım, koyarsın ana sayfaya:)

onun dışında ben hep buralardayım, iyi çalışmalar..

Adsız dedi ki...

Merhaba, SPK ileri düzey lisanslama sınavlarında hang, dersler için geçmiş sorulara bakmak mantıklı. Teşekkür ederim.
derya

özkan dedi ki...

TÜM DERSLERDE.. AYNI SORULAR ÇIKAR DİYE BÖYLE DEMİYORUM.. SORU TİPİ VE NERELERE DİKKAT ETTİKLERİNİ GÖRMEK İÇİN..