.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

19 Temmuz 2009 Pazar

SPK SINAVLARINA NASIL ÇALIŞMALI (ÖNERİ)

spk lisanslama sınavlarına çalışırken uyguladığım yöntem şu,
tspakb nin sitesindeki notları tamamen calışıyorum,
sonra kitapta konu ile ilgili soruları çözüyorum.
En son spk nın sitesinde geçmiş yıl sorularını ve cevaplarını alıp tamamen sınav havasında hatta dakika tutarak kendime deneme sınavı yapıyorum.
Sonuclarda yanlış yaptığım sorulara dönüp hangi konularla ilgili olduğunu not alarak o konuyu tekrar çalışıyorum.
spk lisanslamada ikiye bölmüştüm dersleri iki sınavda da calıstığım tüm dersleri bu yöntemle verdim.
SPK bağımsız denetim lisansında ilk sınavda 3 dersi de verdim, ortalamam birincide 68 ikincide 69da kaldı..
bu sınavda onu 70üzerine getirmek için denetm modülünden sınava gireceğim.
umarım yöntem sizin de işinize yarar.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb;ser.piy.bağımsız denetim sınavlarına ilk kez eylülde 2 ders üzerinden girdim.2 sini geçtiğimi düşünürsem geriye;serm.piy.muh standartları sınavı kalıcak. bu ders ile ilgili tspakb nin sitesinde data var mı? önerebileceğiniz kaynaklar nelerdir acaba...yardımınız için tşk.
Elif Salkım

Özkan D. dedi ki...

Elif Hanım Tspakb sitesinde bu sınavın notları yok
muhasebe standartları için ben olsam spk tebliğinden çalışırım, buyrun linki

ama özetini ve soru örneklerini göreyim derseniz gazi kitabevinin kitabını alabilirsiniz, onda da yorum yok, kopyala yapıştır yoluyla tebliğin özetini çıkarmışlar.

ilerisi için düşünüyosanız tebliğ denetçilik hayatınızda da işinize yarar, diğer türlü sınavdan sonra herşeyi unutursunuz.
başarılar