.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

17 Temmuz 2009 Cuma

spk ders notları

Aracı Kurumlar birliğinin notları SPK Lisanslarına çalışmada en iyi kaynak.
Her sınav öncesi dersler güncelleniyor.
Konu başlıkları yanında bu dönem notlarda nelerin güncellendiği yazıyor,
bu günceleştirmelerden genelde soru çıkıyor.



http://www.tspakb.org.tr/tr/DesktopDefault.aspx?tabid=95


Bilginize :)

5 yorum:

mustafa dedi ki...

bu notların çok faydası olacağına inanıyorum emeğinize sağlık

Özkan D. dedi ki...

rica ederim,
başarılar.

smmmsınavı dedi ki...

sayın özkan bey

vermiş olduğunuz bağlatıda bulunan pdf dokumanlardan hangılerı bağımsız denetım sınavını kapsıyor, bağımsız denetım sınavlarında gecen ders baslıklarıyla tam uyumlu degıl

ozkan dedi ki...

onlar SPK Bağımsız Denetim Lisansları Notları değil , başlıklarında hangi lisansların olduğu yazıyor. Aracı kurumlar birliği maalesef bu lisanslar dışında ders notu hazırlamıyor.

smmmsınavı dedi ki...

anladım özkan bey peki tavsiye edebileceğiniz notlar varmı? hangi kaynağı tavsıye edersınız? kıtaplar cok kalın tamamına calısmak gerekırmı? yoksa bellı kısımlara mı calısmak daha mantıklıdır? nasıl bır taktık ızlemelıyız mumkunse yardımcı olabılırmısınız?

tesekkur ederım