.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

31 Aralık 2009 Perşembe

FİNANS KARİYER MUTLU YILLAR DİLER

Haziran ayında başladığımız blogumuzda bu 71. yazı ile 2009' u deviriyoruz..
Başlarda kendi bildiklerimi not aldığım ve gerektikçe faydalanmak için kurduğum blogumuz, zamanla finans alanında kariyer yapmak isteyen bir çok arkadaşımızın sorularına cevap bulduğu ve günlük 150' ye yakın ziyaretin gerçekleştiği bir site oldu.
Yusuf Bey' in katılımı ile artık sadece kariyerine başlamak üzere olanlar değil mesleğinde belli bir yere gelmiş profesyonellerin de alabileceği sertifikalar blogumuzda tanıtılıyor.
Okuyucu arkadaşlarımızdan da ricam 2010da daha katılımcı olmaları, blogumuzu ilgili arkadaşlarına duyurmaları ve bizim haberdar olmadığımız ve insanlara faydalı olacağını düşündükleri konularda beni bilgilendirmeleri. (ozkanduzgunn@gmail.com)


2010 yılının hepimize sağlık mutluluk ve tabi ki başarı getirmesini diliyorum.
Başarının tesadüf olmadığını hesaba katarak planlarınızı somutlaştırmanızı gerekirse yazıya dökmenizi öneriyorum, ben kendi adıma 2010 yılını ingilizce yılı ilan ettim!

Özkan DÜZGÜN, SMMM

Hiç yorum yok: