.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

28 Şubat 2010 Pazar

CMA Kursları ve Sınavlara Hazırlık Hakkında -2

Özkan'ın bir önceki blog yazısına ek olarak yazmak istiyorum

daha önceki yazılarımda CMA'de sınav sisteminin değiştiğinden bahsetmiştim
4 sınav 2 sınava düştü (3 saat çoktan seçmeli, 1 saat klasik sınav)
sınav bedeli 200 USD'den 350 USD'ye yükseldi
sınav tarihleri değişti (Ocak-Şubat, Mayıs-Haziran, Eylül-Ekim)

CMATurk, bu alanda eğitim veren bildiğim kadarı ile tek kurum
ben de bu kursa devam etmiş ve yararını çok görmüştüm
ilgilenen olur ise tavsiye ederim
3 ay boyunca Cumartesi günleri 6 saatten olmak üzere 13 ders
kurs bedeli 3.400 EUR civarında

CMATurk'ün hazırlamış olduğu detay formu (türkçe) bu linkte bulabilirsiniz
mutlaka okumanızı öneririm.

eğer kursa gitmek istemezseniz de kendi kendinize hazırlanabileceğiniz kaynakları (hepsi yabancı) bir sonraki blog'ta detaylandırmaya çalışacağım

yusuf


4 yorum:

Özkan D. dedi ki...

yusuf bey 3.400 EURO da çokmuş :)
peki eğitimler de ingilizce mi oluyor CMA TURK'te.

hande dedi ki...

yusuf bey ingilizce seviyesini merak ediyorum. ne seviyedeki bir ingilizce ile bu sınavda zorlanırız-zorlanmayız???

owner dedi ki...

@Ozkan
ders notları, slaytlar, alıştırmalar ingilizce. iş terimlerini de inglizce işlemekte fayda var

@Hande
orta ve orta üstü ingilizce yeterli. sınavlar ingilizce olduğu için soruyu anlamanız ve ingilice cevabını düşünmeniz önemli. akademik iş terimleri genelde ingilizce olduğu ve genelde bizler de aşina olduğumuz için ortaüstü ingilizcesi olanlar zorlanmayacaklardır.

Onur dedi ki...

Özkan Bey, sınava giriş ücreti sanırım 350 dolar, yani CMA Turk'ün kursuna gidilmezse o parayla 12 kez sınava girilebiliyor. Yani kurs ücreti olarak 2.400 EURO çok yüksek geldi bana, bu kadar yüksek olmasının sebebi nedir? 100% sınav garantisi mi veriyor?