.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

1 Mart 2010 Pazartesi

Callan Method ve İngilizce Hedefimle İlgili Somut Adımlar

yeni yıl kutlama mesajımızda bu yılı kendim için ingilizce yılı ilan ettiğimi söylemiştim.
bununla ilgili işlerimin yoğunluğundan dolayı çok yol alamadım. stres de cabası. malum bu işler için tertemiz bir kafa lazım. ancak bahanelerin sonu yok, kendim adına somut adımlar atmaya karar verdim.

araştırmalarım sonucu tam bana uygun bir metot olduğunu öğrendiM, adı Callan Method.
Ankarada bu metot ile ders veren bir kurs ile görüştüm. burada yöntem bir insanın ingilizceyi konuşrak öğrenmesi. bir bebeğin anadilini öğrenmesi nasıl duyarak ve konuşarak oluyorsa bu da böyle. yöntem çok eskiden ingiltereye işçi olarak giden hindistanlılara acil ingilizce öğretmek zorunda kalındığında geliştirilmiş.

bunda ağırlık konuşmaya, hatta ingilizce duyduğun soruya refleks olarak (kafanda türkçeye çevirmeden) cevap vermeye dayanıyor. dolayısıyla gramer biraz geri planda. upper-intermediate düzeyinde olmam işimi kolaylaştıracak. ancak benim amacım bir sınava girip not almaktan ziyade bu dili konuşabilmek ve anlayabilmek. iş mülakatlarında bunun artısı olacağı gibi, iş hayatında sınırsız kaynağa ulaşmak istiyorum. yıllardır takip ettiğim ekonomiturk blogunda dahi bazen çok değerli paylaşımları ingilizce olduğu için es geçmek zorunda kalıyorum. bu bir dünya ve bu dünyanın dışında kalmak çok yanlış biz yeni nesil için.

şimdi biraz da yardım sırası sizde. bu yöntem ile ilgili bilgi sahibi olanlardan görüş bekliyorum.

2 yorum:

oya dedi ki...

ANKARA DA BU ŞEKİLDE EĞİTİM VEREN KURSUN ADINI RİCA EDBİLİRMİYİM. ÇOK GÜZEL BİR YÖNTEM. TEŞEKKÜRLER

Özkan D. dedi ki...

batı-fen dersanesi kızılay