.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

15 Ekim 2009 Perşembe

CFE SERTİFİKASI ( adli muhasebecilik)

Certified fraud examiner (CFE)

Suistimal İnceleme Uzmanlığı

Suistimal konusu tüm şirketlerin ilgisini çekmekte, bu konuda ise uzman kişilerin artık şirketlerin suistimal edilip edilmediğini profesyonel bir yardımla açıklığa kavuşturmaya başladığı görünüyor.
Adli muhasebecilik de denen bu alanda uzmanlar şirket kaynaklarının suistimal edilip edilmediğini çok çeşitli yöntemlerle araştırıyor. Sertifikası ise uluslararası geçerliliğe sahip, ki yakında sertifikasının nasıl alınacağını yazacağım, o güne kadar Uluslararası Suistimal İnceleme Uzmanları derneğinin sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Özellikle SMMM sertifikası olanların dikkate alabileceği bir alan.
KPMG' nin son raporunu buradan inceleyiniz.
Murat Çokgezenin yazısı da buna dair.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Özkan ve tüm blok okuyucuları:))

cfe bana çok mantıklı geldi..şirketlerin içinde usulsuzluk olaylarının arttığı günümüz şartlarında; muhasebeye farklı bir bakış açısı getireceğini düşünüyorum.

Ancak sınav süreci oldukça zor.
biraz inceledim ve sıradışı bir yöntemle karşılaştım. ayrıntılara girmiyorum çünkü özkan detaylı bilgi paylaşacağını söylemiş..
sonrasında yorumlarınızı merak ediyorum...

Elif