.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

26 Haziran 2009 Cuma

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ E-SERTİFİKA


Anadolu Üniversitesi Türkiyede çok başarılı uygulamalara imza atan bir üniversite..
Açıköğretim gibi bence cok cok önemli bir olayda onların imzası var.
Özellikle İİBF öğrencilerinin CVlerini süsleyebilecekleri o kdar sertifika var ki,
Anadolu üniversitesinin bir uygulaması da E-Sertifika..
Pratikte işe yarar mı, işe girişte etkili olurmu, henüz canlı örneğini görmesem de bu da bir artı olacaktır kesinlikle.
Çok çok faydalı konularda kendinizi geliştirebilir ve bunu sertifikasyona dökeblirsiniz.
Ben ilk fırsatta Yönetim Muhasebesi ve Karar Destek Sistemleri programına katılmayı düşünüyorum. glecekte yöneticiliği hedefleyen her mali müşavirin/muhasebecinin yönetim muhasebesi konusunda yetkin olması gerekiyor.
Bir program ücreti 200 TL.


PROGRAMLAR ŞU ŞEKİLDE






3 yorum:

Adsız dedi ki...

son başvuru tarihi 19 haziran 2009..

Keşke daha önce haberim olsaydı..

Özkan D. dedi ki...

evet sayın adsız :)
ben de gec farkettim, kış döneminde duyururuz ...

Unknown dedi ki...

Boş bir tuzak sadece iş yri olan ve on kisiden az iscisi olan iş yeri sahipleri için