.

FİNANS KARİYER Türkiyede ulusal ve uluslararası alanda geçerliliği olan, iş bulduran sertifikalar ile ilgili bilgilerin bir arada olduğu tek kişisel blogtur. neden ileri düzey lisans?___SORULARI TARTIŞIYORUZ___CMA Sertifikası___SPK genel bilgi

18 Mart 2010 Perşembe

SPK ÜYELİK

SPK internet sitesinde üyelik kısmında üye olarak son kanun değişikliklerinden haberiniz olabilir.
spk lisanslama sınavlarında çok soru yakalarsınız değişen kanunlar ile, değişiklikler 45 gün geçmeden sınavlarda yer almıyor diye biliyorum ama yine de bir sonraki sınavlarda işinize yarabilir.



2 yorum:

burcu yeşilgül dedi ki...

Tesekkurler Ozkan
Benim size SPK İleri Düzey Lisanslama ile ilgili bir sorum olacak.
Bir eğitim seti gördüm, spklisanslama.net adresinde. Bir fikriniz var mıdır? Sesli ve Hoca anlatımlı eğitim cd leri.
Bir fikriniz ya da kullananınız var mı?

smmm dedi ki...

sakın aklınızdan bile geçirmeyin o seti tamamen yalan açıkoğretim görüntülü tv derslerinden ibarettir, bence kitap alıp kenidiniz çalısmanız iyi bir yoldur en iyi yol ise imkanınız varsa kursa gitmenizdir